limoncicegim2 kremi sabah akşam kullandım ama sadece çıkan döküntülere 1 hafta dobra kontrole gittim geçmemişti. Kortizon miktarını artırıcam 1 hafta daha kullan dedi yanına 1 krem daha ekledi kullandım geçti. Ama çok kaşınıyordu normalde ürtiker çıkartırım ama leke kalmazdı hamilelikte izler vardı kremler geçirdi. Vücudunun 3/1 inden az bölgeye uyguladığın için bebeğe zararı olmaz böyle kremlerin dedi . Nokta nokta sürüyordum