Rmeysa ben yaptırdım. Emzirme yastığı ve babynest babynest şuanda çok iyi yatağın üstüne koydum gece orda yanımda yatıyor ağladımı alıyorum emziriyorum koyuyorum bir süre öyle devam edicem çünkü sürekli kalkıyor gece ve yatak ya da beşikten almak eziyet oluyor. Bizim babynestin içi yumuşak sünger kenarları elyaf çok güzel. Yani bence kullanışlı salonda otururken de onunla koltuğa koyuyorum yanımızda duruyor. Yani yine sen bilirsin ama bence kullanışlı birşey