Ysmkrkpln Merhabaa kizlar 28. Haftam bitiyor ben hala kizima isim bulamadim aklimda Nil, Alâ, Nehir, Ipek, Defne ve Eflin var ama fikirlerede acigimmm
Tosbikannesi1 Ysmkrkpln ay sorma bende isim seçemedim kızıma en son babası zümra olacak dedi pek içime sinmedi ama birler de diyemedim zümra Ece diye sesleniyoruz 🤭
srnglcskn Ysmkrkpln efsun çok güzel bi isim bence şimdi oğlum oluyor meftun olacak kızım olursa daha sonra efsun olacak o da fikir olsun sizede ☺️
Dilayy @Ysmkrkpln bende sizin gibi kararsız kaldım eşim açelya olsun illa dedi Açelya ya karar verdik fikir olabilir sizede😊
__b22 Benimde 2 yaşında oğlum var şu an 6 haftalık hamileyim inşallah kızım olursa Buğlem koyucam ismini 🌹
isimsiz34 Ysmkrkpln âlâ koymanı tavsiye etmem hem yazılışı hem okunuşu zor hem de ilerde çocuğun yurt dışına giderse eğitim için Fln orada da çok zorlanır, bence İpek çok zarif hem de klasik, yemi nesil uydurmasyon isimlere benzemiyor
Camraa Mehmets cemre ismini pek onermiyorlar sanirim ates anlamina geldigi icin tabi yine de sizin karariniz 🥰
Merve201119 Utkulu1 ben aslında serra ismini çok istemiştim ama benim oğlanlar kardeşinin ismini defne istediler defnede karar kıldık ☺️