Bora5832 Boncugummmm biz dikişli yaptırdık eğrilik olduğu için 1 gün bile sürmedi iyileşmesi sadece bir defa ağladı devlet hastanesinde yapıldı ama uzman sünnet klinigini çok öneriyorlar