Hanımlar kaşıntı hiç sandığınız kadar masum değil lütfen ihmal etmeyin. Gebelik kolestazı olabilirsiniz. Alt ast değerlerinizr aç karnınıza bakılması gerek. Safra asidi testi ve ultrason muayenesi gerek safra kesesi çamurlaşması olabilir. Ve çok tehlikeli. Benim başıma geldi ve çok ağır ödedim bedelini. Ve doktorum hiç önemsemedi normal dedi doğumdan sonra geçecek dedi beni gönderdi bende normal diye gece gündüz çektim o kaşıntıları özellikle geceleri. Asla uyuyamıyordum kuru kaşıntı. Ve özellikle el ve ayak içlerinz kaşınıyorsa hiç ihmal etmeyin. Normal diyen doktorunuz muhtemelen doktor olamamıştır hemen başka doktor bulun kendinize. Çok tehlikeli bi hastalık. İlk test normal dahi çıksa bu kan değerlerinde 10 gün sonra yükseliyormuş o zaman çıkıyor yani düzenli aralıklarla test vermeniz gerek 4-7 gün arayla. Kimseyi korkutmak istemiyorum ama keşke benide böyle uyaran birileri olsaydı ve ben evladıma kavuşabilseydim. Böyle diyim siz anlayın. Kendinize ve bebeğinize dikkat edin. Daha önemlisi kolestazdan şüphelenmeyen normal diyen doktorlarnıza gitmeyi bırakın.