gulsum03 ilk gebeliğim de bana da olmuştu böyle bı kaşıntı yok yani. Doğum yaptım 3 sene oldu daha bı ay önce gittim alerji dokturuna bir sürü test yapıldı. Dediği şey enfeksiyonun var o yüzden kasiniyosun. Fitil ve antibiyotik kullandım ara ara oluyor ama eskisi gibi değil.