Emir_Arasin_Annesi
Amin öyle tabiki Annemde rahmetli babamın ismini çok istiyor ablamında çocuğu olmuyor bizimki ilk torun olacak ama ben koymak istemiyorum biri salak bile dese zoruma gider babamı hiç tanıyamasakta 4 yaşındayken Vefat etti.
Ama göbek ismi olacak İSMET annem öyle sevecek🤲🏻🫶
Ben tek isim istiyroum 🤲🏻
Hepimizin evlatlarını Allah bağışlasın🫠