hazaltaskarakas Merhaba hamile anneler Hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşAllah🤲🏻 Ben yıllarca çok bekledim çok uğraştım zor uğraşlar sonucunda Şükür 18.haftamıza girdik. Sizlerden erkek isim önerileri istiyroum Çünkü hiçbir isim beni tatmin etmiyor🫠🫠
girl_boy_annesi hazaltaskarakas sağsağlim gelsin oğlun canım💙 Rabbim nasip ederse biz oğlumuza Muhammed Fatih yada Muhammed Alparslan koyacağız 🥰💙
Emir_Arasin_Annesi hazaltaskarakas 10 yıllık bekleyisimiz çok şükür son buluyor 21+3 olduk oglusumla uzun uzun düşündükten sonra karar verebildim bizde gerçekten çok çok zor isim konusu Emir Aras dedik oglusumuza hayirla sağlıkla gelsin miniklerimiz insallah🥰🥰💙💙💙🤲🤲🤲🤲🤲
hazaltaskarakas girl_boy_annesi Eşim peygamber isimleri koymak istemiyor taşıyamaz o ismin ağırlığını öyle düşünüyor 🫠 Sizde sağlıcakla kavuşun inşAllah 🤲🏻
Ozgebrs İsmin bebeği etkilediğine inanıyorum. Belki de mesleki deformasyon 😂 benim oğlumun adı Barış. Bebekken de şimdi de maşallah çok usli, huzurlu bi bebekti. Tavsiye ederim.
hazaltaskarakas Ozgebrs Bende çok inanıyorum etkisine o yüzden karar veremiyorum çok modern olmasın ama güzel oturaklı bi isim istiyorum🫠 Sağlıkla büyüsün evladınız 🤍
Kbra__1996 Birinci oğlumun ismi Ubeydullah Said ikinci oğlumda 37. Haftasında Yusuf emir olacak inşallah
Anacemi Uraz Alp koyacağız inşallah 🤲 ama yiğit yağız Atabey Türkbey Gibi isimlerde hoşuma gitmişti 😊
hazaltaskarakas Emir_Arasin_Annesi Amin öyle tabiki Annemde rahmetli babamın ismini çok istiyor ablamında çocuğu olmuyor bizimki ilk torun olacak ama ben koymak istemiyorum biri salak bile dese zoruma gider babamı hiç tanıyamasakta 4 yaşındayken Vefat etti. Ama göbek ismi olacak İSMET annem öyle sevecek🤲🏻🫶 Ben tek isim istiyroum 🤲🏻 Hepimizin evlatlarını Allah bağışlasın🫠
Anacemi hazaltaskarakas bizde eşim uraz istedi bende beğendiğim isimler arasında Alp yanına yakıştığı için Alp’i seçtim ortak karar aldık 😊