femme Elayelay benımde hormal testı normal cıktı reglı ıken gecen ay 2 . gunu muayene oldum bısı yoktu doktor hsg ıstedı eger bugun reglı olursam bende cektırcem
Hayalim2baby femme 3 gün önce yaptım negatif çıktı şimdi bidaha yapmaya da korkuyorum açıkçası beklemeyi düşünüyorum bı iki gün
femme Hayalim2baby hayir adet de olmadım hiç ağrım da yok test de yapmadım İsten çıkarken çok niyetine girdim ama ağrım vardı dedim olucak herhalde ama ne ağrı kaldi nede bisi geliyor
Hayalim2baby femme Bende öyle malesef ağrım var kasık, karın ama akıntı geliyor habire olucam mi olmicam anlayamadım bı turlu 😌
LamiyaCetinkaya Gamzekeser bende de bu belirtiler var test yapıp negatif görmekten öyle korkuyorum ki hamileysem doğurana kadar öğrenemeyebilirim🥴