Hayalim2baby Bat 15 16 Ağustos olanlar ne alemdesiniz var mı belirti falan. Bende kasık ve karın ağrısı var. Bide koronayim bı haftadır ağır geçiyor çok da anlayamıyorum belirtileri çünkü dökülüyor her yerim ağrıdan 🤷
Kevserumit Hayalim2baby benim 17 si . Birkaç gündür karın ağrısı bel ve sırt ağrısı var 1saat öncede sağ kasigim bayağı sancidi. Çok hafif şeffaf akintim var ve ayağa kalkınca biraz başım dönüyor istahimda çok açıldı.
Elayelay Hayalim2baby ben elendim bat 14 dü 13ü adet oldum, bugün hormon testi verdim sonuçlarım da normal görünüyor bu ay da nasip değilmiş 🥹
Hayalim2baby Al benden de o kadar. benim ikinci gebeliğim olacak eğer nasipse oğlumu adete iki gün kala kaset testle öğrenmiştim. Şimdi adet gecmesini beklemeyi düşünüyorum.
Kevserumit Hayalim2baby benimde 3. Olacak bir oğlum var 8 yaşında. Martta da bebegimin kalbi durdu 8 haftalikken kurtaj oldum gecen ay ve bu ay korunmayı bıraktık bizde bakalim nasipp
Ebus-elos 16 sı doğum aşağıya aşırı baskı var ara ara kasılmalarım oluyor ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum rahmim düşecek gibi hissediyorum şükür bitti kavuşmaya son günler 🙏😇🥰
Hayalim2baby Ebus-elos Ayy sağlıcakla al inşallah kucağına. Tatlı telaşlar artık bebeği görünce bütün ağrı sızı unutuluyor ☺️
Gamzekeser Bu ay da olmayacak galiba kaşık ağrım var koku hassasiyeti ve ara sıra mide bulantım var ama çok düşündüğümden sanırım. Bugün erken gebelik testi yaptım negatif
LamiyaCetinkaya Gamzekeser bende de bu belirtiler var test yapıp negatif görmekten öyle korkuyorum ki hamileysem doğurana kadar öğrenemeyebilirim🥴
femme Elayelay benımde hormal testı normal cıktı reglı ıken gecen ay 2 . gunu muayene oldum bısı yoktu doktor hsg ıstedı eger bugun reglı olursam bende cektırcem