Ruveyda_baskapan bende 37+6 covidim bugün 5.günüm fakat karantina da 4. Günüm bende bebeğim covid bitmeden doğmasın diye dua ediyorum senin gibi 😁🤲 sana tavsiyem kemik suyu,ilik suyu,tavuk suyuna çorbalar tüket bol sarımsak ve limonlu beni ilaçlardan çok onların toparladığını düşünüyorum ilk 2 gün resmen yürüyemedim bacaklarımın ağrısından felaket bir ağrı vardı