Ruveyda_baskapan Hanımlar 37+6. Günümü 2 günlük covid halimle tamamlıyorum 😂 haftaya cuma sezaryenim var tam 39. hafta inşallah bebiş karantina sürem bitmeden gelmez bakalım neler göreceğim
Denizovski Ruveyda_baskapan Belirtileriniz neydi acaba? Sanırım eşim de bana bulaştırdı ateşi yüksek öksürüp duruyor ben de grip gibiyim kendime gelemiyorum yarın test vereceğim.
Xxz Ruveyda_baskapan geçmiş olsun canım zaten son zamanlar bir de üstüne bunun Sabri eklendi. Allah şifa versin bir an önce
Ruveyda_baskapan Muj canım bol su içip , fazlasıyla dinleneceğiz yapacak bişey yok, beslenmene dikkat et
Muj Alya_miram baş ağrısı halsizlik sürekli hapşırma ve bogaz agrisi kendi doktoruma test yapmadan antibyotik ve kan sualndirici hap parol verdi ama ben dün test yaptim pozitif nasıl geçecek bilmiyorum
Alya_miram Muj o zaman bendede var gibi söylediklerinizin hepsi var gecmedi yarın gidip bi test yapıyım.
Alya_miram Ruveyda_baskapan benim de cumartesinden beri ayagımda agrı vardı pazar ated oldu, bi kaç gündür de öksürük ve burun tıkanıklığı var öksürürken nefes alamıyorum test vermedim ama korkmaya başladım ya bişey varsa diye🤦♀️
kalbimdekideniz Ruveyda_baskapan benim covit şüphem vardı direk kan sulandırıcı verdi bebek için ama çok şükür çıkmamıştı
Ruveyda_baskapan Alya_miram valla bana doktorun söylediği şey şu , herkes kendini soğuk algınlığı sanıyor ama aslında covid
nilsmomy Ruveyda_baskapan covid 5. Günden bildiriyorum tat alamıyorum 🥲🥲 en zoru ilk 3 gün sonra hafifliyor sizinde hemen hafifler inşallah 🙏🏻