Belguzar123 Ben de hamile olduğumu öğrenmeden önce içiyordum. Ama içimden ya şu an hamileysem ve bebeğe zarar veriyorsam diye düşünüyordum sürekli. Adetimden 1 gün önce eve giderken gebelik testi aldım. Son 2 sigaram kalmıştı. Kahve yaptım 2 sigarayı içtim. Sonra test yaptım ve hamileyim 😅 Son sigaramı içmiştim. İçmek istemiyor muyum ? Çok istiyorum. Ama bile bile bebeğime zarar veremem. En önemli şey onun sağlığı. Doğdukları zamandan itibaren bir çok fedakarlık yapıyor bütün anneler. Bu konu ise bence en önemlisi. Azaltma işlerine de çok inanmıyorum. Çünkü kafanda sürekli içme düşüncesi geçiyor. Tamamen almamaya, içmemeye odaklanmak bence daha kolay. Sigara içilen ortamlara bile girmiyorum dumanı solumamak için. Bebeklerimiz her şeyden daha değerli. Umarım içen anneler de bırakabilirler. 😊