Belguzar123 bende pıhtılaşma varmış ve bu yüzden 3 bebeğimi de kaybettim (pıhtılaşmayı bilmediğim için) en son boş gebelik olduğunu öğrendiğimde doktorum söyledi pıhtılaşma olduğunu sigara çok etkiliyor bırak gebeliği normal zamanda bile içmemen gerekiyor dedi pıhtılaşma baya ileriymiş çünkü şimdi hamile değilim 1 ay önce kürtaj oldum ama hamile kalırsam bırakacağım hiçbir şey bebeğimden önemli değil