Bende hasan talaya gidiyordum 32 haftalık hamileyim gideceğini duyduğumda bende çok üzülüp ağladım cidden çok iyi bir doktordu beni ayşegül hanıma sevk etti bilgilerimin olduğu kağıt verdi birde bana ben ayşegül hanıma hasan beyin hastasıyım size sevk etti diyerek randevusuz girdim bu hafta testlerimi tekrarladı sonuçlarıda gösterdim iki hafta sonra randevu alıp gel dedi ayşegül hanıma rica ederseniz kabul edecektir aynı durumdayız çünkü