@"Maviasel ben de polikistik over hastasıyım ve kendimi bildim bileli adet düzensizliği m var 2,3 ayda bir kendiliğinden olursam oldum olmasam adet söktürücü ilaçlar ile oluyor dum ve Dr um bana tedavisiz çocuğun olmaz demişti buna güvenerek rahat davrandım çünkü bebek için daha erken diyor dum ve hamile kaldım diyeceğim şu ki tedavisiz asla olmaz vs diyerekten üzülmeyin hiç belli olmuyor bana da sizin gibi denilmiş di