yanikkozaanne Maviasel o zaman şöyle soyleyim ovulasyon testi ile takip yapın o günleri değerlendirin
Hilalysr Maviasel 5 aylık evliyken çocuğum olmuyor diye gitmiştim polikistik dedi bir sonraki muayene de hamile olduğumu öğrendim. Oğlum oldu çok şükür. Şuan ikinciye hamileyim 3 sene boyunca doğum kontrol hapı kullandım bıraktım. Bıraktığım ay gebe kalmışım 😂 yani sorun yapmayın oluyor kafaya takmayınca 🙏
Maviasel Hilalysr yaa inşaallah benimde öyle olur kafaya takmicam bundan sonra önce niye olmuyo diye takıyodum hep
Summerwine Maviasel canım öncelikle bu hemen hemen her kadında olan bir hastalık.Oncelikle beslenmeme ve sporuna dikkat et.Fazla kilon varsa ver hormonların duzenlensin
Maviasel Summerwine fazla kilolu deüilim ama gündebi öğün yiyorum belki ondandır ya bi de değerlerime baktım az önce 1.20 beta ama reglim şuan kaç olması gerekiyo bilginiz var mı
Eaydin Bioo evet canım belki dediği gibi ilk iki ay uygulasam o zaman kalırdım ama çok şükür 3. Ay kaldım
Cubukmakarna Maviasel hormonları düzenlemek için önce bi onu kullandırıyolar. 2 doktora gittim ikisi de aynı yöntemi uyguladı.
Evin45 Eşimle anlaşırken öğrendim polistik over olduğumu kısa süre sonra evlendik ilk korumasız ilişkide hamile kaldım qma ben çok zayıftım ve doktor çocuk konusunda kesinlik vermemişti şimdi 31+6 oğluşumu bekliyorum allahım şeninde gönlüne göre versin