edaen Kızlar dün cinsiyetimizin erkek olduğunu öğrendik 🙏🏻 kızımız olsa ismi yıllar önceden hazırdı ama erkek ismi hiç düşünmemiştik 😃 isim önerilerinizi bekliyorum tek veya iki isim olabilir 🙈
Doga12345 edaen eşinizi ikna edebiliyorsanız Asil ismini koyun bence benim eşim kabul etmesi malesef onun dışında Mirza , Mete , Mert , Araf bunlar sevdigim isimler
2pati1baby edaen öncelikle sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi🙏 Ben bu aralar Damra ismine bayılıyorum 🥰
Barbekusos edaen yalın, Barkın, Barlas, tuğkan, Doruk, agâh, Ali, övünç, demir. Benim de bir oğlum olacak 23. Haftadayiz ama hala ismi belli değil saka gibi :))
edaen Doga12345 Asil ismi çook güzel bende beğeniyorum fakat yakın arkadaşlarımızdan birisi koyduğu için eşim pek yanaşmaz maalesef 😅 öneriler için teşekkürler 🫶🏻
edaen Barbekusos öneriler için teşekkürler ☺️ Bizde 16 haftalığız bakalım ne zaman karar verebilicez 😃zormuş bu işler
edaen mommytobe_ benimde beğendiğim isimler arasında ama sade gibi düşünüyorum eğer ömer olursa yanına bi isim daha eklemeliymişim gibi 😅🌸
edaen Bebegim_veben oo ablalık mesaisi erken başlamış anlaşılan 😅 güzel seçim sağlıkla gelsin inşallah 😍