tayincianne çok teşekkür ederim size de çok çok geçmiş olsun evladınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
bende de enfeksiyon akıntı ve kaşıntı var doktorum pazartesi gününe kadar tansiyon takibi yapmamı istedi çok şükür tansiyonum normal bakalım nasip kısmet ben pazartesi 38 haftalık olacağım