Geçmiş olsun Seval hanım. Benimde idrar tahlilimde proteinle birlikte glukoz da görüldü. Dr um “yoğun bir idrar yolu enfeksiyonu var. Protein kaçağına bu da sebep olmus olabilir ya da yeteri kadar su da tüketmemis olabilirsin ” dedi. Enfeksiyon için 1 hafta antibiyotik kullandım. Ayrıca tansiyon takibi yapmamı da istedi. Benim de tansiyonum normaldi. Eğer büyük tansiyon 16 yi bulursa gebelik zehirlenmesine (preeklampsi) neden olabilir. Acil doğuma almam gerekir dedi.
1 hafta sonra tekrar idrar tahlili yaptırdım. Protein yoktu ama yine yoğun enfeksiyon vardı. Kültür istedi, kültür de idrarda üreme olmadı ama candida mantarında üreme olmuş. Onun için fitil verdi. Ama çok kötü bir haldeyim. Mantar o kadar yayildi ki kasiklarimdan bacaklarima inmiş durumda. Sıcakta yuruyemeyecek hale geldim. 33. Haftadayim hayırlısıyla 38 e kadar bekleyebilsek 🤲
Siz bol su için, idrarinizi tutmayın. 1 hafta arayla tekrar tahlil yaptırın. Enfeksiyon varsa mutlaka onun da tedavi edilmesi gerekiyor.
Rabbim şifa versin inşallah 🤲