Deryaq canım banada oluyor. İlk yaşadığımda ayağımı ucuna doğru uzattım. Çok acıdı bacağım bi sonraki gün bile ağrıdı.sonra bi arkadaşım bana ayağımı kendime doğru kırmamı söyledi. Yukarı doğru yani bilmiyorum anlatabiliyomutum burdan bu şekilde ayağıma kramp girecek gibi oldu ama girmedi... tavsiye ederim ben öyle yapıyorum...