Seyma18 Prenseskuzum bana doktor kendi verdi zaten hepsini kullanmadan geçmişti benim 3 tane falan kullandim
Gmzcngi Prenseskuzum bence kendinize göre ilaç kullanmayın bende 5 aylık hamileyim doktorum travazol krem önermedi bana vermedi hemde sizin içini temizlemesi icin önce doktora gitmeniz gerekir cnkü dışı icin krem veriyor ama ici icinde fitil kullanmak gerekicek.. bazı ilaclar bebeğe zarar verebilir danısmadan almayın lütfen.. bana trovagen krem vermişti 30 gr. Cok iyi gelmişti birde icinde sadece 2 tane fitil olan bir fitil vermişti 3 gün arayla kullandım öyle gecti ama cinsel ilişkiden kacının cünkü gercekten cok can acıması oluyor birde eşinize geçmesin..
Ozlemsvr Prenseskuzum ayy ben yaşamıştım iki uc ay cektimçok kötü oluyor insan. Senin gibi travazol kullandım. Bir de banyoda sabunlu suyla yıkayınca rahatliyordum. Ama doktora git canım zamanla yaraya dönüşüyor. Allah şifa versin .
Prenseskuzum Ozlemsvr daha gideli 2 hafta oldu ulasamadimda 😫 valla dun kulandim dayanmadim rahatladim şuanda. Amin kuzum 😍😍
dilanbartos Prenseskuzum hiç şaka yapmıyorum. Yılların tecrübesi. Tuvalette otururken ya da banyoda yavaş yavaş dök. Yakar ama kaşıntıyı direk keser. Kaşımadığın için de şişmez. Bölgeyi de temizler.
Pamugumgeliyor Mucizeninannesi aaa oyle miymis, bende idrardan sonra mutlaka yikayip kuruluyorum , yikamadan kurulayinca kendimi pis gibi hissediyorum, ve ben surekli mantar olan biriyim daha bu sabah yine basladi kasintilarim, ne yapsam bende mi yikamasam acaba🙄
Prenseskuzum Pamugumgeliyor aslinda temiz suyla yikanip kurulamaktan bisey olmaz diye bimiyorum. Sadece sampuan tarzi seyler surulmemesi lazim bana doktorum demisti 😣 bide ic camasiri utulemek lazimmis 😏