Papiiii NurNaz bebegim 4 aylikken dogurarak kaybettdim yasasaydim eylul 10 -20 si arasinda dogum yapicakdimm((Allah sizlere sag salim kucaginiza almayi nasil etsin banada bir evlat versinn🥺
3prens71 NurNaz henuz almadım uygulamaya gore 17 eylul ama sezeryan oldugu ıcın 38 bıtınce alırım dedı doktor devletw gdyorum ben son hftada veriyorlarmıs gününü cınsıyetımız erkek💙
NurNaz Papiiii basın sağol cnm ya çok uzuldum rabbim en kısa zamanda sağlıkla evlat nasip etsin inşallah🙏
NurNaz 3prens71 anladım cnm benim doktorum dedi 39 da alırız bir sorun olmadığı sürece tam net bir gün vermedi bizede özele gidiyorum bende
Adeninannesiii 3prens71 benimde uygulamaya göre 17 Eylül, 15 ağustosta randevum var sanırım o zaman gün belirleriz. Bebeğin kilosu falan nasıl acaba neden 38 de alalım dedi
Fatoscecen Adeninannesiii bnmde uygulamaya göre 17 Eylül 15agustosta randevum var.ama dün biraz suyum geldi gittim ne açılma var ne sancı dünden beri iyi değilim
3prens71 Adeninannesiii pzrtesı gunu gtmıstım 2400 dedı haftasına gore ıyıymıs 38 bıtınce alırız dedı ama nedenını sormadım
Havvauslu NurNaz kızımızı bekliyoruz 34+5 deyiz detaylıya gore 35 sancıdan dolayı yatıyoruz kızımız beklerse haftaya kadar beklemek istiyor doktorumuz
berceste5155 NurNaz 33+6 haftalığız kontrollü olduğum doktorum hastaneden ayrılmış henüz sabit bir doktorum yok doğum tarihi belli değil doğum şekli belli değil çok zor durumdayım 😔 ufak ufak sancılar oluyor korkuyorum bir sıkıntı olsa gidecek doktorum yok
3babymom NurNaz 33+4 haftayiz bu ayın sonunda gidicem Dr bakalım Eylül’ün ortası gibi dedi hangi tarih verir öğrenirim inşallah benim de iki oğlum var 10 ve 7 yaslarinda bu bebeğim de kız 🌸
NurNaz 3babymom maşallah cnm bende Eylül’ün başında gidicek birdahaki kontrolüme ozmn banada söyler umarım 36 haftalık olucak çünkü gittigimde