Twingirlsmohter çok zor bi süreçti insan o zaman anlamıyor herşey daha iyi olsunlar diye ben o süreçte çok zorlandım ama eğer bebekler küveze girmeseydi ben de asla toparlanamazdım bebekler gelene kadar siz de kendinizi toparlamaya bakın çünkü bebeklerle ilk üç ay falan hiçbir şey yapamıyorsunuz bol bol süt sağın fazla sütü stoklayın dinlenin uyuyun evi onlara göre ayarlamaya çalışın yani bu tür şeyler kafanızı dağıtır inşallah sağ salim gelirler yuvalarına dualarım sizinle