Arzuayaz benimde 2. Hamileliğim 47 gün kaldı doğuma çok stresliyim sancılar aklıma geldikçe korkuyorum kızımda suni sancılar çok kötüydü ilk hamileligimde gün içinde çok yoruluyorum zaten ev yemek ve 2 buçuk yaşında kızım var asla yerinde durmaz sürekli oyun istiyor 😐 yani kisacasi ben bitik haldeyim 🙈 🤭