Arzuayaz Korku,heyecan, endişe hepsi bir arada 2. Çocuk olmasına rağmen duygular değişmiyor malesef ilkinde birsey anlamıyorsun ama ikincide olacaklardan haberdar oldugumuz icin sıkıntı stres basıyor insanı inşallah hayırlısıyla alırım kucağıma 🤰🤲
brgul_34 Arzuayaz inşallah sağlıkla gelsin bizim de son 77 günümüz kaldı allah’ın izniyle 🤲ilk hamileliğim baya heyecan var 🥰🤰🤗
Arzuayaz brgul_34 Rabbim sizede hayırlı doğum nasip etsin saga salim kucaginza alirsnz inşallah.🤲 İlkinde pek bisey anlaşılmıyor korkmayın rabbim yar ve yardimcmz olsun saglikli olsunlarda unutuluyor hersey rabbim iyi insanlar cikarsin karsimiza 🙏🥰
Arzuayaz Kubrakopuz53 Benim ikinci gebelik ilkinde cok kolay gecirdim.Bu cok zor bel agrisi,kalca batmasi,bacaklarmda kramp mide yanmasi çok şükür atlattim o durumu ama zor yani sürekli toplanıyor ve sanki böyle afedersin heran tuvalete çıkcak gibiyim kasiliyorum 🥺 sizin nasl geciyor ?
Kubrakopuz53 Arzuayaz benimde aynı uyuyamıyorum şu an olduğu gibi.. 3 gündür mide yanması başladı kramplar kasılmalar şeker var bi yandan öyle dayanıyorum 🫥
Arzuayaz Kubrakopuz53 Ben mide yanmasina ne yaptysam geciremedim gaviscon surup bile fayda etmiyordu artk doktoruma dedim lansor yazdı çok şükür gecti .pozisyonu nasil peki suan sizinkinin benim makat gelis dedi 32 haftada 37 ye kadar yolu var dedi makat geliş biraz zorluyormus zaten anneleri😔
Kubrakopuz53 Arzuayaz cuma günü gideceğim ne durumda bilmiyorum. En son 31+6 da gittim bişey demediler. İlk doğumun nasıldı
Arzuayaz Kubrakopuz53 Umarım sağlıklıdır 🤲 İlki normal doğum oldu suni sancıyla biraz sikintiliydi o yuzden ne kadar zorda olsa normal’den yanaym yani benim ilk dogumum gercekten tam bir kabustu oda hastanenin vermis oldugu madurluk ve ilkinde bilincsizce davranis 🥺 buda biraz ürkütüyor açıkçası