Canangnctr _Minikbaby26_ ben 37 haftaligim dün ilk defa nstde hafif sancim cikti acaba ne zaman sıkılaşır sancı ne zaman gelir
Minikoanne _Minikbaby26_ aaa bende benimds başladı adet olcakmışım gibi dün gittim çok kötü oldum alttan baktılar iğrenç di açılmam yok ama bilmiyorum nasıl olcak
_Minikbaby26_ Minikoanne 28.haftamdan beri nstde sancı cikiyor 35.haftamdada hastanede yattim simdide sancılarım devam ediyor merak ediyorum kacinci haftamda gelicek bu kadar sanciya dogumum kolay olurmu acaba
Fatoscecen Minikoanne cnm kaç haftalıksın.bnmde ağrılarım var alttan baktılar açılma yoktu sancida çıkmadı.34+6 haftalığım
miniktirtilim _Minikbaby26_ benimde ilk gebelikte 26 da baslamis 28de siddetlenmisti ama 39+4 de dogdu Her hafta nst girdim hatta haftasa 2 kez girdiğim zamanlar oluyodu
Yasemibrahim _Minikbaby26_ hamileliğinzde ilaç felan olarak ne kullandınız acaba sancı olmaması için tedavininiz nasıldı aynı sorun bende de varda 😪
Yasemibrahim miniktirtilim tedavininiz nasıl devam etti acaba ne kullandınz hamileliğinzde ilaç felan olarak bende de var aynı sorun😪
miniktirtilim Yasemibrahim serum verirlwrdi surekli bana 2 hafta duzenli yatisim yapildi takipte kaldim ciger gelistirici igne vurdurduk 32. Haftada o sekilde devam etti
_Minikbaby26_ Yasemibrahim hastanede oldu tedavim serum tedavisi yaptilar ama suanda yine ayni devam ediyor sancilarim sanirim doguma kadar devam edecek
Yasemibrahim miniktirtilim 29 haftalığım kasılmam cıktı nst de biraz adalat la progestan kullanıyorum 37 leri görürüm insallah
miniktirtilim tlnm progestan falan veriyorlar ama ben serum tedavisi aldim hastanede yatisim yapildi direkt aciklik yoktu yumuşama vardi magnezyumlar ise yaramiyordu
tlnm Sancı dediğiniz nasıl bişey kızlar 30. Haftamdayim sol kasığımda ağrı oluyor arada karnim da falan da bunlar doğuma mi isarettir