Aycabatu valla sorma bende ozelde doguracaktim sonra dusundum her turlu sanci bende. Ben aciyi cekicem , birde ustune para vericem :D kocama dedim gir kurbana cocugumuz saglikla dogsun huzurlu mutlu olsun diyip niyetlen o parayla verdim. Sonra sardi bir korku. 32 de ozel beni sezeryane zorladi bir nebze birde ondan da kactim bir yandan. Sonra yumurta kicin agzinda 41+4 de suni ile dogurdum. İnan her 3 saniye de vazgectim ve onlarda beni surekli ikna etti. Uzman doktor ne alaka mantiken , ama o bile sakin sakin herseyin bitmek uzere oldugunu beraber atlatacagimizi falan soyledi telkin etti surekli. Hatta ben cok kan kaybettim 3 kez falan bayildim bashekim geldi o bile guleryuzle espirisiyle karisik bana hal hatir sordu. Hastane bos falanda degildk bu arada. Yogun bakimdan normal servise gecince ebeler doktorlar ziyaretime geldi vizite disinda. 1 hafta kaldim artik herkesle arkadastik dusun. Ustelik ozel oda tutmadim ben ha ciktim ha cikicam diye diye :D ama cogu zaman ozel odadan farksizdi belki 1 2 gun birileri gelip gitmistir. Mumkun oldugu kadar almiyorlar yanyana kimseyi covid dolayisiyla. Ozelde ben 1 hafta kalsam dogum zorlu gecti 2 gunu yogun bakimda , cocugum sarilik oldu 6 saat foto aldi , e bize emzirme alt degisme egitimi verdi cocuk hemsireleri , sut sagmayi bile ogretti. E masaji platesi vesaire , bana 2 torba kirmizi 2 torba beyaz kan nakli yapildi kirmizi kan yine ucuz torbasi 400 ozelde ama beyaz kan baya pahali ve bulmasi problem ordan da oyle olsa , ozelde 60 70 k gitmisti bizde :) ustelik ilk sancida ayyyy yapamiyorum dedigimde sezeryane alinmamda cabasi olurdu :D