Aycabatu ben 38.haftadayım şuaa kadar başından beri hep devlet hastanesine gittim ve tek bir problem bile yaşamadım doktordan,ebelerden,hemşirelerden yana. Tam tersi gebe okuluna katıldığımda ebelerle de tanıştım çokta ilgili ve güler yüzlülerdi odalar tel kişilik ve çok güzel temiz sağolsunlar gezdirdiler odaları ve doğumhaneyi. Ama bişey diyemem çünkü şehirden şehire ve çalışanlara göre eminimki çok değişiyordur. Ama ben bugüne kadar tek bir problem yaşamadım umarım hiç bir sıkıntı problem ya da gerginlik yaşamadan doğumu da atlatırım diye düşünüyorum 🙏🏽🙂