Hamaratpanda Rymeysabulutt hiç duymadım bı doktorun isimini. Sağlıkla kucağına al bebişini canım inşaAllah 🌸
NefesBebek 🤚 Güzelyalı Cazip Kocabağlı’ya gidiyorum. İlgisinden çok memnunum. 2 Ağustosta gittigimde 300 tl olmuştu. 33+2 oldum. Doğum fiyatını 2 Eylül de gittigimde öğrenecegim.
Evkushu NefesBebek ben hastaneye sordum hem normal hem sezaryen 6500 dedi ek bir masraf var mı bilmiyorum ama
NefesBebek Evkushu Eylül sonuna denk geliyor benim ki Dur bakalm ne olacak. Muayene ücreti de Önce 240 sonra 260 sonra 300 oldu.
Momof1 hulyadem-01 malesef çok korkutmuştu beni düşük konusunda gebeliğimde bir risk olmamasına rağmen. Dün Yasemin hanıma randevum vardı çok güzel geçti kafamdaki her şeyi sorabildim, kendi de baya bilgilendirdi sağolsun.