yeknu hayır ben 4 yıl önce sezeryan oldum bebek doğduğunda şekeri çok düşüktü kontrollerden geçti kan uyusmazligimiz vardı bazı tetkikler yapıldığı için 3 gün bıraktılar odada tek yatak vardı kimse yoktu ben ve refakatcimdik ayrıca yemekleride güzeldi ben gayet memnun kaldım insaAllah şimdiki yani 2. dogumumu da orda olmayı düşünüyorum