Merhabalar bende 8 aylık evliyim.8 ayda iki kere gebe kalmış biri olarak 4.ayimda hamileydim boş gebelikmis kürtaj oldum .2 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 3 haftalık ama sevinemiyorum bile.. 😪 tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum beklenmedik bir gebelikti bu sefer ki 🤷 diyeceğim o ki stres yapmayı bıraktığın zaman hamile kalacaksın doktorum en büyük korunma yöntemi çocuk istemek demişti. Bunu kafanızdan silerseniz hemen kalırsınız demişti çok doğru rabbim size de ve isteyen herkese de versin inşAllah hayırlı ve sağlıklı bir şekilde 🙏❤️