Maviasel sen bence biraz kafanı dağıt çok isteme hayırlısını dile rabbimden her zaman vakti saati vardır ben bir buçuk yıldır istiyodum polikistik vardı bende ilaç tedavisine başladık 2 ay devam ettim sonra sürekli hastaneye gittiğim için çok stres oldum gitmedim bidaha 3 buçuk 4 ay sonra allaha şükür ki kendiliğimden kaldım ama çok istiyorum benimde çocuğum olsun demedim hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip et allahım diye dua ettim hep kafana çok takıncada olmuyo kuzum rabbime bırak vardır bi bildiği