Soda, süt, taze nane falan aklınıza gelen her şeyi denedim ve fayda etmiyordu. Şişelerce gaviscon bitirdim. En son o da fayda etmez oldu. Mide koruyucu yazdı en sonunda doktorum nexium diye bir hap. Sabahları aç karnına içiyorum ve gaviscon ile birlikte kullanılabiliyor. Aşırı rahatladım. Bazı günler yine yanmalarım oluyor ama onu da gaviscon ile geçiriyorum.