Elif0611 keşke zorlamasan inan korkutmak için demiyorum ama bende senin gibi illa normal olsun ye 40 haftada doktor yarın gel sezeryan yapalım dedi yok dedim 4 kilo 100 gramdı oğlum o gün. Sonra eve gidince plates topunda zıplarken suyum geldi baya. Hastaneye doğum haneye aldılar 2cm açıklık ile o gece yattım sabah hala hiç açılma yoktu. Gelen giden doğuruyor bu arada insanın psikolojisi bozuluyor bağıran çağırarak doğum yapıp bebeklerini alıp gidiyorlar ben hala bekliyorum. Ertesi gün doktorum geldi çatın gayet müsait ama 4 kilo üzeri olduğu için karar sana ait dedi ve ben normal olsun diye hala direniyorum suni sancı verdiler ama ben hayatımda böyle bir acı görmedim hissetmedim. Ben ağlıyorum, annem ağlıyor artık dayanamadım açılmada yok eşime doktoru bul sezeryan olcam dedim. İnan 3 gibi hazırladılar beni sonra ameliyathaneye gittik 3-2-1 saydıklarını hatırlıyorum ve uyandığımda bebeğim kucağımdaydı. O an ne dedim biliyor musun ne gerek varmış ya o kadar acıyı çekmeye…