Eslem_1 16esranur bırakırsın inş yavaş yavaş azaltmayı dene..sürekli çay içenleri görünce ne zevk alıyorlar acaba diyorum tuhafıma gidiyor elde sürekli bardakla dolaşarak çay içmek 😅
Ziynet4459 Eslem_1 annem geldi gözümün önüne 😂😂😂 günde 5 demliğe kadar yolu var ben hep derim çayın üretimi Rize’den tüketimi bizden diye😂😂😂
Minikmucizem199 16esranur ben normalde çay içmem kahvaltı hariç misafirlkte hiç hiç içmem yani sevmiyorum kahvaltı hariç 😁😁
Merve201119 16esranur evde hayatta çay ağzıma sürmem ama dışarıda çok tatlı geliyor hergun olmasada iki üç günde bir dışarıda bir fincan icerim
Ziynet4459 16esranur eskiden 2 demlik içen ben içemiyorum çaydan gönlüm geçti inşallah doğumdan sonra eskiye dönerim😂😂😂 çaysızlıkta zor
Merve201119 16esranur yok valla eşim içerken öyle itici geliyorki ama dışarıda bal gibi geliyor gözüme cay😄
nilsmomy 16esranur valla ben erzurumluyum çayı azaltmak çok zordu bizde zaten çay ocaktan inmez hiç şimdi 2-3 sabah 2 tane akşam içiyorum normale göre bir tık açık olacak şekilde😂
1erkekkannesiiii 16esranur benim Demir ilacım aç karnına o yüzden üzerine içmek istemiyorum 🥹 genel olarak çay sevmiyorum o yüzden sıkıntı olmuyor. Fazla içmediğiniz sürece sorun olmaz Allah’ın izniyle 🫶