miniktirtilim kuşum başta bende hatta eşimle bile dedik klimanın altında kalıyorum sürekli usuttumusumdur ondan dedim bel ağrım ama öyle olmuyormuş şuan sürekli nst de sancım ölçülüyor ve ciğer geliştirici iğne yaptılar her ihtimale karşı şuan bir hafta bir hafta bizim için