Kızlar 33+5 deyim sabahtan beri sırt ağrım vardı. Ama bir saatir faln bel ağrısı ve kasık ağrısı vurmaya başladı yuruyemiyorum resmen rahmimde ve kasıklarımda bir ağrı çok kötü uzandım vs bel ağrım devam ediyor hala bilmiyorum aynı durumu yaşayan var mı sizce acile gitmeli miyim?