Deliksiz yatiyorum suan bayadir.uyuyodu yavrum heralde hareketi yokdu cunki hiç karnmda. Ama Hıçkırıyo suan ve hareketlenmeye başladı.sanirim sinir oluyor 🤭😂😍 bayiliyorum hickirik anlarina abileride ayniydi 🙈 sizin bebiklerr de hickiriyomu. Bu arada 28 haftaligiz.