Ceylanguller merhaba arkadaslar doğum parası 4. ayın sonundamı alınıyor ortalama ne kadar oluyor alan varmı son zamanlarda yani
Gamzesaa Ceylanguller doğum öncesi kullandığınız doğumdan hemen sonra yatıyor ama doğum sonrası olan izniniz bittiğinde yatıyor. Ben tam asgari ücret değişimine denk geldim ne kadar alacağım konusunda bi bilgim yok ama sizin 16 bin civarı olur muhtemelen
Simsimblog Ceylanguller 2’ye bölünerek yatıyor. 24 Temmuz’da doğum yaptım 27 Temmuz’da 6338 TL yattı. Kalan ödemeyi de sekiz hafta sonra raporum bittiğinde alacağım oda muhtemelen bu rakamlarda yatar diye düşünüyorum.
Birkuzucukbeklerken Ceylanguller benimki geçen seneydi canım yakın zamanda almadım zamanına gelince senin isteğine bağlı muhasebecin ay ay onaylayabilir maaş alır gibi alırsın ya da hiç ellemezsin raporun bitince onaylar o zaman hepsini toplu alirsin
Eylulmom_ Ceylanguller ben doğum a kadar olan kısmı yeni aldım 5500 yatmış doğumdan sonra izin parası ne kadar yatar bilmiyorum. İznimin yarısında asgari ücret değişti bana da muhasebe den toplamda 12 bin alıcaksın toplamda demişler di
ftmkucuk Gamzesaa merhaba. Bunun şartları nedir? Başvuru yapmak gerkiyor mu yada özel sektör çalışanlarına veriliyor mu bilginiz var mıdır
Gamzesaa Ceylanguller evet doğum yaptım Doğumdan 10 gün sonra öncesi yattı kasım ayında doğum sonrası yatacakmış
Gulcanozzz Gamzesaa yani doğurana kadar geçen sürenin parası doğumdan hemen sonra mı yatıyor. Geri kalan da 4. Ayın bitiminde heralde
Ceylanguller Gamzesaa o haldesiz 32. haftada izne cıktınız dogrumu anladım ben 37. de cıkmayı düşünüyorum
3302 Gamzesaa merhaba kaçıncı haftanızda ayrıldınız doğum iznine ben 32+4 te ayrılsam doktorum ozaman rapor yazsa sıkıntı olurmu
Ceylanguller Tuba-tk calısıyormusunuz siz calısan kisilere veriliyor sigortalı olanlara yani 16 haftalık rapor ücreti veriliyormuş
Snmdrm Ceylanguller bende cıkıcam doğum iznine nasıp olursa agustos sonunda düşünüyorum dayanmaya çaşıyorum bende burda beklıyım bakalım öğreniyim nasıl oluyor 🙃
Ceylanguller Snmdrm bende agustos sonu hatta eylulun ikinci haftası falan son ana kadar calısmak ıstıyorum sonrasında zaten calısamıcam ayrıca hareketli olmak daha iyi geliyor sanki bana
Aysenur98 Hanımlar bende cuma günü 37 haftalık olucam dr kontrolumde cuma gunu rapor alıcam Ben zam’a denk geldim ama ne kadar alicagima dair bi fikrim yok 🤷
Snmdrm Ceylanguller bende oyle ıstıyorum ama ben avm de calısıyorum sırf ayak 10 da cıkıyorum bıraz bana zor oluyor 😵💫