Kleopatra- Nskyhn Hiç hesaplamadım inanır mısın 😂 Ama tarih verdi yani direk 1 Ekim Allah’tan birşey olmazsa dedi. Tabi ben benim afacanın azıcık daha erken geleceğini hissediyorum ama bilmiyorum :)
Nskyhn Kleopatra- şimdi baktım 39 oluyor tam 😂 ay hadi İnşallah hayırlısı neyse o olsun.inan ben de öyle düşünüyorum sanki daha erken gelecekmiş gibi hissediyorum 🙈
Ezel1323 Kleopatra- burda özelden mesajlaşma var mıydı ki hiç bilmiyorm yaz olmadı hemen sileriz mesajı 😅
miraylihayat Ezel1323 Ya güzel olur aslında :) bende 2019da doğum yaptım şimdi ekim de gözükğyor doğum
Melekprenses Ezel1323 bende katılırım benimde 2 oğlumun öyle grubu var ve hala görüşüyoruz. Numarayı nasıl vereceğiz kim kuracak?