2019 da oğlum olduğunda burdakileri annelerle whatsap grubu kurmuştuk Eylül anneleri diye.. birlikte büyüttük bebisleri hala da devam ediyor grubumuz birbirmze çok güzel destek olmuştuk. Şimdi ise bebisler doğmadan kurabilirz bir tane whatsap grubu. Bebislerimzi beklerken ekime kadar.. sonrasında bebislerimz olduğunda tecrübelerimizle birbrmze çok faydamiz olacağını düşünüyorum. Ne dersiniz Ekim’de anne olacaklar kuralım mi bir grup ??