aryadamla Benim de hep tersti 30+5te doktorum dönmüş dedi. Bakalım inş hep böyle kalır yine ters dönmez :)
Selinasyax Bugün 38 oldum 29 dan beri ters .Pazartesi gününe sezaryen günü verdi doktorum. Cumartesi tekrar bakalım dönmüşse normal deneriz dedi ama yeri de kalmadı döneceğini hiç sanmıyorum
Xxz Nz27 benimde terti hep 36. Haftadaki kontroldu sanırım dönmüştü sonradan çok sevindim. Merak etme döner o da inslalh
Kbraylmz1 sendekimsinnn iki diz üstüne oturup yere eğilmeyi yaptınız dimi benim bu egzersizle düzelmişti yine de sezeryan oldum