Irmakdkm benimde kalbimde ek atımlar var öncesinde çocukluğumdan beri panik atak hep psikolojik yönden zayıftım ama hiç ilaç kullanmadım dedim kendim yapıyorum bunu ilacıda benim öyle öyle atlattım ilaç kullanınca iş daha zor bünye alışıyor ve bırakınca toparlanması zor oluyor bide hamilelik zaten başlı başına bir şey ben şimdi sadece böyle değişik durumlarda duygu karışıklığı yaşayabiliyorum oda alışınca geçiyor kendini telkin etmen çok önemli bir şey olmayacak geçecek bunu ben yapıyorum beynim yapıyor bunu hep söyle kendine yada kafanı dağıt aç film izle meditasyon videoları var onları falan dinle