Nil- [silindi] bende aşermiş biri olarak içmedim doktorum bir yudumun bile çok tehlikeli olabileceğini söyledi hatta sigaraya bile tamam derim ama alkole asla dedi içmeyin biraz direnin :)
[silindi] Nil- alkolsuz bira varmis canim tadi ayni diyolar henuz test etmedim ama. Sen de dene istersen migrosta var 😁
Birkuzucukbeklerken [silindi] şimdi aklıma geldikçe bende gülüyorum sorma ama içim gidiyordu kokusuna 😂😂😂
[silindi] Birkuzucukbeklerken inaniyorum bu forumda birisi de sigara aşermiş. Içemeyecegi için kulunü kokluyomuş yalamis hatta bi kere dayanamayip 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[silindi] [silindi] alkollu kismi bilemem ama malt icin direk alkolsuz bira sevmeyen biri olarak onuda sevmiyorum :D votka cin tekilaciyim ben belki esimle raki falan , o kadar bira kotu ya…
[silindi] [silindi] yok daha neler kız. 🤣🤣🤣 onları içersek bebek içerde keş olur. Ben o kadar içemiyorum canim midem kötü. En fazla votka raki ictigim oluyodu o da ortamın çok iyi olması lazim. Yoksa ben enfazla dizi izlerken bira cips böyleyim.
[silindi] [silindi] bira icin bana acik hava ve asiri koyu sohbet gerekmesi gibi… Dedigim gibi doktorunla konus olmadi malt ic tadi ayni tamamen… Emzirirken sut yapmasida cabasi…