[silindi] Bence bu hamilelik donemi boyunca nefsinizi öldürmeye çalışın yani canımız zararlı olan şeyleri tüketmek istiyor bazen sizi anlıyorum alkol değil belki ama zararı olan şeyler genelde dikkatimi çektiğindenmidir nedir canım fazlasıyla istiyor ama unutmaya çalışıyorum sonra geçiyor elbet bu istek sonuçta bebeğimiz için zarar görebilecek ne varsa anne olarak yapmamayı tercih ediyoruz önceliğimiz bebeğimiz oluyor ille de kötü bir durumla karşılayacağız diye bir şey yok tabi ki ama tedbiri elden bırakmamak lazım diye düşünüyorum