Minikpopo Zeynepcikk sabahtan beri ben de post açmış bekliyorum ama kimse yorum yapmıyor canım 😞 ben de en son 29+3te gittim 1480 gramdı. Doktorum haftasıyla uyumlu dedi ama ben de az diye üzülüyordum. İyi mi ki şimdi pek anlam veremedim ? 🤔🧐
Kbrmrt Zeynepcikk Ben şeker yüklemsi yaptırdım çıkmadı çok şükür. 30. Haftada 2.070 grm dı. Benim beebğimde 2 hafta önden gidiyor. İnşallah normal doğuma engel olmaz tek sıkıntım o. Çünkü kafasıda büyük 😅
mucizemizibekliyoruzz Zeynepcikk o haftalarda bizim bebişte o kilolardaydı ama şeker yüklemesi yaptırabilirsiniz zaten bi zararı yok
Sinmn Zeynepcikk sağlıklı olması en önemlisi.. haftasına filan takmayın kafanızı.. iyi olsunlar yeter ☺️☺️