Zeynepcikk Kizlar iyi aksamlar 29+6 günlük hamileyim anadolu yakasinda özel bir hastaneye gidiyorum. Kendi dokrorum yoktu diger bayana muayene oldum Kendi doktorum seker yuklemesi istemedi gerek duymadi bu bayan ise israrla yaptir bebek 1440 gram haftasina gore fazla diyo sizce fazla mi hangisine inanacagimi şaşırmış durumdayim
Deletedmom434 Zeynepcikk hayır ne alaka kuzum gayet yerinde kilosu 29+0’da benim bebeğimde 1400 gramdı
YagizAsyaMom Zeynepcikk bence gayet iyi bir kilosu var. Neden bebek iri olunca hemen ilk akla gelen şey şeker oluyor ben anlamıyorum. Anneyi korkutmaya başka bir şey değil
Seyma_ Zeynepcikk benm bebegm 29+5 te 1650 gr dı doktorum tam sınır biraz gürbüz bi bebek dedi. Sekerden diyet yapıorm. Etkilenms mi dedim hayır cok fazla iri degil dedi
Zeynepcikk Kesinlikle baska bir sikayetle gittim o kadar cok korkuttu ki kendi doktorum aclik ve tokluk sekerimi takio etti gerek duymadi bu bayan da oyle deyince moralim yerlerde kaldi
Zeynepcikk Ölçümlerine de bakıyorum internetten gayet uyumlu sadece ultrasonda 5 gun onden gidiyor dedi iri bebek olur dedi esimle şok olduk
esilaaax21 Zeynepcikk bnmde 29+6da 1440gramdi gayet normal iri flan demedi doktor hatta tam tersi minyon olucak sanki dedi:) size nie öyle birsey demis sasirdim walla
Slcnslcn Zeynepcikk 29+6 da benimkide 1365 gr di. Bnce seninkidr cok degil. Şeker yüklenmesini bnm doktorum da yaptirmadi
Tosbik Zeynepcikk biz 27haftalikken 1380gram di. Bana doktorum 29haftaliga uyumlu bebek ddi. Yani bnce sizinki normal. Tabi en dogrusunu dr bilir. 😞
Defnem_26 Benim.doktorumda.seker yüklemesine gerek duymadı ama haftasına göre küçükmüş bebegim 35 hafta 2300
Sinmn Zeynepcikk benim oğlum da haftasına göre önde giderdi hep, gerçekten iri doğdu ama çok şükür bir sıkıntısı filan yok.. sadece doğduktan sonra da biraz önde gidiyor kilosu boyu filan
Esmaakdag Zeynepcikk aclık tokluk şekerinize baktırın bi zaten cıkıyo oylede benım doktorumda ırı bır bebek dedı yapıdanda olabilirmiş yanı bu durum