Srkya Yagmurrs ay işte benimde temizlik takıntım var 😬😂 neyse Allah büyük 3-4 güne kadar gelmediği sürece sıkıntı yok
Canpolat Fatoscecen ya internette de burda da çoğu kez okudum bebek kanala girerken normalden biraz fazla akıntı oluyor diyorlar nişan değil bu dediğim akıntı dediler bende hiç akıntı yok 😀herhalde olunca kanala girmiş diyebilicem diye bekliyorum😀
Mlkysf Canpolat ayy benimde bu ara yoğun akıntı oluyor ama ortası beyaz kenarları su gibi bi anda altıma yapmışım gibi ıslanıyor böyle bisey mi acaba yarın kontrolüm var insaallah ondan değildir daha erken çünkü benim 34.haftadayım
gulsah_12 Srkya yaaa bende 37. Haftadayım kanala yerleşmiş ya peki hareketlerini nerde hıssedıyorsunuz bende hiç bişey yapmadım 🙈🙈
gulsah_12 Srkya benmde iki üç gündür öylee sanki çıkıcakmış gıbı bı hıs oluyo ağırlık aşağıda oluyo benıde bi heycan bastı ya acil kontrole gıtmem lazım 🙈🙈
Melikeenes Yagmurrs evet ben de 2 cm açıklıkla 2 haftadır dolaşıyorum ne gelen var ne giden 🤣🤷 herşeyi deniyorum sıcak duş yürüyüş merdive. İnip çıkmak Hurma yemek 🤷🤣ama yeri rahat kızımın bence
Birkuzucukbeklerken Srkya benimki de kanalda şu an canım 1 cm açıklığım var ufak ufak temizlik yapıyorum benim gelecek kimsem yok o yüzden stresim de yok 😂😂😂😂
Srkya Birkuzucukbeklerken ya benim doktor çok yakınmış gibi konuştu benim stresm ondan valla bana gelecekler var kaynanada geliyor yarın 😬
Canpolat Mlkysf ilk gebelik mi canım ilk gebeliklerde geç girebiliyor bebek kanala .Sonrakiler de erken girebiliyormuş.
huvuuuuff Mlkysf benim de aynı böyle oluyor 33+4teyim yarın nedenini öğrenince buraya yazabilir misiniz bizim randevu haftaya salı 😊