Srkya içini rahatlatıyım ben senin 😂 daha doğum çantam hazır değil bebişin eşyalarını yıkadım ütüledim dolabında duruyor kendi eşyalarım dolapta duruyor aynı şekilde . Ve ben 38.haftayım 😂 rahat ol kız bende de daha kimse gelmedi dün gece 3 te kalkıp ocak temizledim sıkıntıdan. eşim gece vardiyasına gidecek evde akşamları tekim gündüzleri temizlik yapamıyorum,çamaşır atamıyorum rahat uyusun diye. Arabaya vurdular kaza atlattık araba sigortada ne zaman gelir bilinmiyor. karşı komşum yakın arkadaşımdı taşınmak zorunda kaldılar. Bişey olursa diye telefonu tuvalete giderken bile yanımda taşıyorum. Stres yapma boşuna kendine de bebeğine de zarar. Bende ki rahatlık çok farklı tabi ama tek değilsinn 💗😂